Piszki Lab

Analiza przypadku w języku przodków…

Jak usunąć całkowicie paczkę ThinApp z katalogu Horizon Workspace.

| 0 comments

Nie jest to proste, kto nie doczytał dokumentacji, ten może się głowić i głowić. Usuwając z katalogu aplikację, na początku oczywiście musimy usunąć wszystkie „pozwolenia” użytkowników, w następnym kroku klikamy „delete” na aplikacji i usuwamy fizycznie jej katalog z repozytorium. I to była ta łatwiejsza ścieżka, bo w katalogu widzimy brak aplikacji:

Niestety gdy wejdziemy na stronę Horizon Connector –> ThinApp Packages, widzimy, że nasza aplikacja wcale nie „znikła”:

Teoretycznie niczym to nie grozi, do momentu gdy nie będziemy chcieli wgrać np. nowszej wersji aplikacji już usuniętej, nie ma problemu. Problemy zaczną się w momencie gdy na powyższej liście zaczną się pojawiać zduplikowane elementy. Dlatego musimy po każdorazowym usunięciu aplikacji przeprowadzić procedurę odświeżenia bazy danych. W tym celu musimy się zalogować przez ssh na maszynę Horizon Connector i wydać następujące polecenia:

Dzięki temu uzyskujemy czysty katalog, bez śmieci:

Powyższa operacja nie wpływa na pozostałe aplikacje, czyli na ich dostępność dla użytkowników i ich uprawnienia.

Oceń ten artykuł:
[Głosów:0    Średnia:0/5]

Dodaj komentarz

Required fields are marked *.


.

Podobał się wpis? Wesprzyj Piszki Lab, kliknij w reklamę! :-)

.